Zarejestruj się u nas lub też zaloguj, jeśli posiadasz już konto. 
TKR Strona Główna

AlbumChatStatystyki
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
REGULAMIN I ZASADY TURNIEJU KLANÓW REMIK
Autor Wiadomość
Bezcenna
Administrator

Dołączył: 13 Sty 2011
Posty: 219
Wysłany: 2011-01-13, 16:27   REGULAMIN I ZASADY TURNIEJU KLANÓW REMIK

1. Ogólnie o TKR

1.1 Turniej Klanowy Remik, tzw. TKR jest wzorowany na turniejach TKM w makao i TKK w kości. Są to turnieje organizowane na Kurniku tylko i wyłącznie dla członków klanów.
1.2 Nad TKR i sprawami z nimi związanymi czuwa Zarząd TKR.
1.3 Turnieje odbywają się 4 razy w tygodniu o danych godz. i parametrach:


* Poniedziałek 21:45 7r 5min. ful
* Wtorek 21:45 7r 5min. ful
* Środa 21:45 7r 5min. ful
* Czwartek 21:45 7r 5min. ful

2. Zapisy

2.1 Aby zapisać dany klan do TKR szef klanu lub osoba przez niego wyznaczona, zakłada temat w dziale „Zapisy”, wpisując w temacie nazwę klanu.
2.2 W treści postu należy podać adres strony lub forum klanu, nick oraz numer GG osoby odpowiedzialnej w danym klanie za te rozgrywki (lub też jego szefa).
2.3 Aby klan mógł zapisać się na turnieje TKR musi mieć minimum 5 członków.
2.4 Każdej osobie przysługuje stały nick (który będzie można w razie potrzeby zmienić). Nick musi składać się z nazwy klanu i jakiegoś fragmentu określającego daną osobę (np. xxx_basia, basia_xxx) [xxx – nazwa klanu]


3. Rozgrywki

3.1 TKR są organizowane zawsze przez osoby z Zarządu TKR lub osoby wyznaczone przez Zarząd TKR.
3.2 W turniejach udział mogą brać tylko osoby z klanów wcześniej zapisanych.
3.3 Jeśli ktoś zauważy, że w pokoju turniejowym znajduje się osoba, która „podszywa się” pod członka danego klanu, należy o tym powiadomić organizatora turnieju.
3.4 Jednorazowo w turnieju ilość osób z danego klanu jest nieograniczona.
3.5 Jedna edycja TKR trwa jeden miesiąc (według kalendarza).
3.6 Na podstawie wyników z każdego turnieju sporządzane są klasyfikacje:

* klanowe i indywidualne danej edycji na podstawie których wyłaniani są zwycięzcy
* wszechczasów, w której podliczane są punkty zdobyte we wszystkich zakończonych edycjach TKR


3.7 Punktacja:
1. miejsce - 40 punktów
2. miejsce - 30 punktów
3. miejsce - 25 punktów
4. miejsce - 20 punktów
5. miejsce - 15 punktów
6. miejsce - 11 punktów
7. miejsce - 10 punktów
8. miejsce - 9 punktów
9. miejsce - 8 punktów
10. miejsce - 7 punktów
11. miejsce - 6 punktów
12. miejsce - 5 punktów
13. miejsce - 4 punkty
14. miejsce - 3 punkty
15. miejsce - 2 punkty

1pkt - za udział.

3.8 W przypadku fuzji kilku klanów (tylko, gdy łączą się całe klany) we wszystkich powyższych klasyfikacjach nowy klan zdobywa punkty od poziomu tego klanu, który do czasu połączenia zdobył najwięcej punktów.
3.9 Jeżeli dany klan się rozpadnie, to w przypadku jego reaktywacji, punkty będą mu naliczone od nowa ( z wyjątkami ).
3.9.a. Turniej w którym bierze udział mniejsza liczba uczestników niż 6 nie jest on zaliczany w takim przypadku do klasyfikacji miesięcznej.



4. Zakazy i Kary

4.1. Za nieprzestrzeganie regulaminu grożą bany i punkty karne.
4.2 Nie wolno publicznie (tzn. na czacie ogólnym lub na stole) ani w rozmowie prywatnej posługiwać się słowami powszechnie uznanymi za wulgarne lub takimi, które obrażają drugą osobę. Skutkuje to odjęciem 5 pkt./ za jedne słowo / z klasyfikacji indywidualnej. W przypadku otrzymania przez gracza kary w wysokości 10 pkt. dodatkowo otrzymuje bana na 1 dzień.
4.3 Za grę niezgodną z zasadami fair play gracz otrzymuje 15 punktów karnych. Punkt ten dotyczy: poddawania gry, świadomego wychodzenia ze stołu, gdy ma się przegraną partię, świadomego przedłużania gry. Każda następna taka gra traktowana jest jak recydywa i w tym przypadku zawodnik otrzymuje bana na 3 dni turniejowe.
4.4 Za grę na 2 lub więcej nickach na jednym TKR gracz otrzymuje ban na 3 dni, jeśli się to powtórzy wtedy dostaje bana na 7.
4.5 Udostępnienie swojego nicka innej osobie- zakaz gry na 4 TKR i 20 punktów karnych. Udostępnienie nicka osobie, która ma bana- obie osoby otrzymują po 8 dni zakazu gry na TKR i po 40 punktów karnych.
4.6 Ostrzeżenie występuje w przypadku gdy gracz zachowuje się niestosownie, lecz ban byłby za dużą karą (po 2 ostrzeżeniach gracz dostaje bana na 2 dni).
4.7 Dni odbywania bana naliczane są kolejno w dniach których odbywa się turniej.
4.8 Admin pokoju turniejowego TKR ma prawo wyprosić gracza lub osobę przebywającą w pokoju w przypadku:
a) otrzymania zgłoszenia od innego członka danego klanu
b) awanturowania się na czacie ogólnym , stole lub rozmowie prywatnej podczas trwania turnieju TKR jeżeli dana osoba nie reaguje na ostrzeżenia admina pokoju.
4.9 Za grę w dwóch klanach jednocześnie graczowi anulowane są zdobyte pkt. oraz otrzymuje bana na równoważną ilość rozegranych turniei. Klany otrzymują bana w przypadku posiadania wiedzy o graniu zawodnika w barwach obydwu klanów.
4.10 Wszelkie inne sytuacje będą rozpatrywane przez Zarząd w ciągu 48h od zgłoszenia przewinienia.
4.11 Decyzje Zarządu nie muszą być potwierdzane screenami czy cytatami z czatu. Dana osoba może je przedstawić jedynie z własnej woli, jeśli uzna, że jest taka potrzeba.
4.12 W razie jakichkolwiek wątpliwości, uwag lub skarg, należy kierować się do działu „Wasze uwagi” na forum TKR.
Screeny można natomiast wysyłać na adres mailowy: zarzadtkr@o2.pl


5. Pozostałe

5.1 Cieszmy się rywalizacją międzyklanową i niech Turnieje Klanowe Remika sprawiają nam przyjemność a nie sposób na uprzykrzenie życia innym.

Zarząd TKR
 
   
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Template TeskoGreen v 0.1 modified by Nasedo
Strona wygenerowana w 5,37 sekund. Zapytań do SQL: 9